مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-06فناوري

فارس من| روستاهایی به دور از وسایل ارتباطی/ فرماندار: موضوع در حال پیگیری است


نبود آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در روستای بلیین سبب شده تا مردم این منطقه با مشکلات عدیده ای روبه رو شوند و گوشی های همراهشان به وسیله ای بیکاربرد تبدیل شود این در حالی است که فرماندار جهت رفع مشکل این روستا قول مساعد داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش مخاطبان فارس سوژه ای را با عنوان رفع مشکل آنتن دهی موبایل و اینترنت روستای بلیین ایلام را در سامانه فارس من به ثبت رساندند از این مخاطبان فارس برآن شدند تا موضوع را پیگیری کنند.

متاسفانه با وجود پیشرفت روز افزون فناوری هنوز در بسیاری از نقاط کشور شاهد عدم وجود آنتن دهی مناسب اپراتورهای همراه هستیم، با وجود اینکه امروز آنتن دهی موبایل و اتصال به اینترنت از نیازهای ضروری مردم است ولی این مسئله هم چنان به عنوان یک معضل در بسیاری از نقاط کشور وجود دارد که از جمله آن می توان به روستای بلیین واقع در 7 کیلومتری مرکز استان ایلام با جمعیت حدود 70 خانوار اشاره کرد.

در عصر ماشینی و تکنولوژی اینترنت یکی از نیازهای اساسی زندگی مردم است و در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی و حتی آموزشی از طریق فضای مجازی ارائه می شود و در دوره کرونایی نیاز به اینترنت و فضای مجازی دو چندان شده است  روستاها یکی از مناطقی هستند که به دلیل دور بودن از مناطق شهری ارتباط یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| روستاهایی به دور از وسایل ارتباطی/ فرماندار: موضوع در حال پیگیری است

فارس من| روستاهایی به دور از وسایل ارتباطی/ فرماندار: موضوع در حال پیگیری است